16 Ekim 2024 Çarşamba

Yunus Emre - Aşk mezhebi dîndür bana

Ey 'âşıkan ey 'âşıkan 'ışk mezhebi dîndür bana

Gördi gözüm dost yüzüni yas kamu dügündür bana


Ayruk bize yas eylemez gönlümüzi pâs eylemez

Hak'dan gelen görklü âvâz andan gelen ündür bana


Ayruk bana ben dimeyem kimesneye sen dimeyem

Ya kul ya sultân dimeyem kalsun işidenler tana


Senden sana varur yolum senden seni söyler dilüm

Allah sana irmez elüm bu hikmete kaldum tana


Senden sana varur yolum senden seni söyler dilüm

Bundan dahı giderisem senün ile varam sana


Ol dost bizi viribidi var dünyayı bir gör didi

Geldüm gördüm bir ârâyiş seni seven kalmaz ana


Kullarına va'deyledi yarınki gün görnem didi

Ol dostlarun sevindügi yarınum bugündür bana 


(Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Orhan Şaik Gökyay - Beyan-ı Aşk